poniedziałek, 13 lutego 2012

mam maniee piosenek :>

Hejj Wam ! tu Ilona , robię właśnie rysunekk na plaste o zimie . byłam z M. dziś u Ziemma :> wiesz co Milenko, powinnam się na cb za to obrazić ! hahahahahahha ! zemsta jest słodka ;p;p już wiesz że ze mną się nie zadziera hahahhaha !
dziś w szkole fajnie ;> szczególnie na w-f  ! mam manie piosenek <hahahhahha> Ziem śpiewamy ? lubie krowy , mu  muuuuuu !! albo  Ja lubię pić, ja lubię pić , ja lubię pić lemoniadęę !! albo Po co ta agresja ? Kiedy następna walka ? hahhahahahhah !
ząbki mnie bolą , od gryzienia Oliwki <hahahahha !> takk Ziem , ona ma twarde kości xd mi się piłki nie zabiera ;P
 hahahahhah ! nie ma to jak tańczyć sambę na muzyce i naśladować minki z gg co nie Ziemm ? xdd
czemu ja mam takie suche ręce ?? -,-
papapapapapppapapapa  ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz