piątek, 17 lutego 2012

weekend ♥

hejj , tu Ilona , nareszcie WEEKEND ! ♥ przez weekend będę grała w grę xd hahhahahahhah ! chce sesyjęę ! Ziem , kiedy robimy ? a , i kiedy przyjdziesz do mnie aby oglądnąć 'Aerobic dance' i 'Joga dance' ? hahahhahahha ! to jest świetne ! schudniemy ! ;>
tydzień ogólnie fajjny ;) nie wiem czemu niektórzy uznają mnie i Z. za bliźniaczki <hahahaahha> my wcale nie jesteśmy podobne, Ziem jest chuda a ja gruba , Ziem jest ładna a ja wyglądam jak pasztet <hahahha !> ale my mamy problemy  ... xdd
moja mama piecze pyszne ciacho - Fale Dunaju ♥
gramm sobie w mafie ;> hahahah ! to jest świetne , prawda Milenko ? hahah ! jestem na 18 lvl ! hah !
sprawdzian z bioli - masakra .. może będzie 3 .. ;c
 nie ma to jak robić pięciopiętrowych domów 60x60 w Simsach , co nie Martyna ? hahahhaah !
idę spróbować ciasto , paps ;* <hahhaha !>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz