piątek, 10 lutego 2012

Big Love ♥

Hej. Tu Ziemniak. Piątek dzisiaj, muszę oświadczyć iż nic nie robiłam. Leżałam tylko przed telewizorem i oglądałam bezsensowne programy, bo nie było żadnych ciekawych filmów. Na jutro nie mam żadnych planów, więc pewnie będę siedzieć w domu. Chcę obejrzeć wszystkie części "Krzyku" ;> Wczoraj oglądałam jedynkę i nawet fajne było. Nie takie straszne jak mi się wydawało.
Zaraz zabieram się do oglądania filmu, bo nudno mi. ... Jeszcze nie wiem jakiego ale coś na pewno się znajdzie ;d
Przez cały dzisiejszy dzień chodzi mi po głowie piosenka Ady Szulc do filmu "Big love". Zakochałam się w niej <3 I film też się wydaje fajny, Ilona musimy pójść do kina :>
Kocham tą piosenkę !
Pa ;* 

ziema ! tu Ilona , zaraz będę miała gości , a nic o tym nie wiedziałam więc muszę szybko sprzątać, więc krótka notka będzie ;c
jasne Ziem że pójdziemy na 'Big Love' ! 
ale te ferie szybko minęły ... nic prawie się nie uczyłam , muszę zrobić plakat 'Mam haka na raka' , rysunek na plaste , z biologii dzienniczek dokończyć, spisać lekcje ze środy , odrobić lekcje , uczyć się do spr. z gerci, bio, niemca i może czegoś jeszcze ;<<< kurde , nie wyrobie się chyba ;// 
ale niektórzy ludzie są dziwni ... w sumie to przecież g....d....  <bez komentarza>
Milenna pojechała na chrzciny . 
lece bo muszę sprzątać , zaraz przyjadą , papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz