niedziela, 15 stycznia 2012

Witam was ludzie po raz kolejny

Hej! Tu Milena, nareszcie KONIEC KARY NA KOMPA ! Jak dobrze. Dziś dziwny dzień, bo muszę uczyć się z biologii. Boje się jutra! Nie wiem czego, a nie wiem bo jest sprawdzian. Boję sie tego wzroku p. G. kiedy będzie kazać siąść mi osobno. Ciekawe co dostanie Ziem? hie hie hie.Paaa

heej ! tu Ilona, dupa mi odmarza bo byłam z Kubukiem and Mimi na dworze i robiliśmy aniołki na śniegu ♥ może jestem już na to trochę za stara, ale trudno ;) muszę się uczyć z bioo ! nic nie umiem -,- Ziem , kiedy w końcu zrobimy sesyje na śniegu ?? 

kocham śniegg , kocham się w niego uwalać , kocham zjeżdżać z górki na dupolotach , kocham śmiać się z miny Ziema gdy zjeżdża , kocham rzucać S. i M. a potem schodzić po nich (ekipa ratunkowa xdd) , kocham bawić się z Jurkiem na śniegu , kocham śmiać się z ludzi którzy śmieją się z nas , kocham chodzić po środku wysokości górki i ją obkrążać , kocham gdy śnieg wieje mi tak w twarz że nie mogę nic powiedzieć , kocham potem grzać się pod kocykiem  i pić gorącą herbatkę , kocham leżeć , słuchać muzyczki i gapić się jak pada śnieg ...
KOCHAM ZIMĘ !
żegnam was ludzie ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz