sobota, 14 stycznia 2012

Snow ♥

Joł :> Tu Ziem
Dzisiaj ogólnie fajny dzień. Rano wstaje z łóżka, patrze, a tu ŚNIEG ♥♥ hyhyhy ! jak się ucieszyłam :D i byłyśmy z Iloną na górce :D Niestety było tam mnóstwo chwaszczy i się prawie zjeżdżać nie dało xd Po 20 min dupy nam odmarzły. Nie było jak się z niej staczać i wspinać bo było błoto ;/ Chociaż i tak byłyśmy całe brudne.
Oglądałam dziś "Pamiętniki z wakacji" !! Powtarzają to teraz, ale ja nie oglądałam tych pierwszych odcinków. Hahahah, jakie to jest świetne ;d
Miałam plan, aby przeczytać dzisiaj z 50 stron "Krzyżaków". Z moim zapałem przeczytałam jeden rozdział xd Ale dobre i to, przynajmniej zaczęłam.
Jutro będę mieć cały dzień zawalony biologią ;/ Muszę zrobić dzienniczek i nauczyć się do testu ; < No ale trzeba się wziąć trochę za naukę, aby dostać z tego sprawdzianu dobrą ocenę. Bo jak nie to ja już się boje co będę mieć na półrocze ;<
Ok, teraz piosenka dnia, którą miałam dodać już tydzień temu
 
Idę oglądać film :)
Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz