wtorek, 17 stycznia 2012

Wtorek :) grzybki xdd

Hej, tu Ziemniak :)
Dzisiaj wtorek, w miarę dobrze. Nie było kartkówki z "Krzyżaków", ale za to jutro będzie, o nie ! ;< Będę miała dwóje bo nic nie umiem. Książki też nie przeczytałam, hahahaha xd To nie dziwne w moim przypadku. Dzisiejszy test z angielskiego nie poszedł mi dobrze, nie napisałam wszystkiego, a w większości strzelałam. Ale może trója lub czwóra będzie.:)
Hahahahahahahha! Pani od plastyki powiedziała, że ładnie rysuje i mam szanse na szóstkę na koniec roku xd Że niby ja ? ale ona jest durna. Na wdżwr z Iloną nam odwalało i miałyśmy ataki śmiechu. Milena ma całą gazetę pomazaną przez nas, hiehie :>

Kochamy to z Iloną ♥ 
pa.

witam WAS ludzie !
tu Ilona, dziś nawet fajny dzień ;) byłam dziś u Ziema z M. , hahaha ! Milenka , jeszcze raz mła dźgnij a cię pobije ! Kruszynka właziła mi ciągle do mej reklamówki i chciała tam spać ;d Ziem wstaw to zdjęcie !
Ziem rysuje prześlicznie ! szczególnie grzybki , patyczaki zbierające grzybki i koszyczki na grzybki xdd
strasznie namm odwalało dziś na wdżwr ! uwielbiam robić miny jak te baby z gazetki Milenki ! i dorysowywać im włosy pod pachami moim czerwonym markerem do wszystkich powierzchni :D:D:D hahahahahhahahha !!
papa! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz