poniedziałek, 23 stycznia 2012

Mośito

witam Was ludzie ! tu Ilona , Ziemowit wraca dziś ok. godziny 22 , teraz jedzie sobie do domciu i czyta sobie na telefonie książkę pt. 'Nowicjuszka' xdd ja jej ją wysłałam , mówi że jest głupia ;< wcale nie ! jest fajna ! jak byś przeczytała poprzednią część to by ci się spodobała ;P;P
dziś w szkole wystawialiśmy sobie oceny z zachowania xd ja, która spóźnia się do szkoły cztery dni w tygodniu mam zachowanie wzorowe xd Ziem i Milenna także ;>
Milena , idziemy do Mosito we piątek ?? xdd musimy sobie kupić długopis z kamerką ! ;>
na w-f pani uczyła nas grać w szachy . nie ogarniam tego ;//
muszę narysować rysunek z plasty - sporty zimowe lub bezpieczne ferie -,-  nie wiem co narysować... może jakieś dzieci co się bawią na śniegu ? poproszę mame to mi narysuje xd
kupiłam sobie pastele ;x Martynka, nie będziesz musiała już mi pożyczać :D
idę robić rysunek und charakterystykę na polaka ;/ papa ;*


Hejoł! Tu Milenna! Tak Iloniu pójdziemy do Mośito! Dziś nawet fajny dzień. Hiehiehiehie nie było fizyki, nie było Ziema i nie ma mnie jtr na 2 ost lekcjusiach! Jaka szkoda ominie mnie tylko PLASTYKA I MATMA! Szok!  ŻĘĘĘ ccooo?? hahahhahahahhaha. Dziś byłam w Cropp and Reserverd. Kupiłam sobię 2x bluzkę i spódnicę. I'm the best ! She's the best! Meine Englisch ist SUPA! hahahahhaa. DZIĘKUJEMY WAM LUDZIE ZA ODWIEDZINY! paaaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz