niedziela, 22 stycznia 2012

kawka i naleśniczki ;>

hejj wam ! tu Ilona , jem sobie naleśnika z czekoladom ;> ale zamula xd i tak jest pyszny !
dziś niedziela , nudzę się , siedze sama w domu . Ziema nie ma bo do Zakopanego wyjechała na weekend , kurde , ja też tam chcee !
śnieg się topi ;// szkoda , oby na ferie było ! muszę dokończyć dzienniczek z bio -,- pycha kawkę z mleczkiemm sobie zrobiłam ;>
we wtorek do miasta z Ziemem :D zbieram się z tymi zakupami od początku roku xd
jeszcze tylko skończę lekcje i idę oglądać moje ulubione 'Pamiętniki z wakacji' ! kocham to ! to nic że są powtórki bo nie oglądałam pierwszych odcinków ;d

miałam dać wcześniej , ale nie chciało mi się xd kto jeszcze się nie zapisał klikajcie ! niewiele brakuje ! jak na razie jest ok. 2,800,000 osób ;))

żegnajcie ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz