wtorek, 24 stycznia 2012

Hie hie hie! Ziemovita

Hej ludziska! Guten Tag! Hi! привет!
Tu Milenna! Dziś bardzo fajny i sehr gut dzień :3
Mam wzorowe zachowanie, hiehie :D
Nie było mnie ma 2 ost. lekcjusiach. Jaka szkoda.
Pani od polskiego mnie lubi!
Agnieszka robi nam branzalet!
Ogólnie fajnie!
Dobra, dziś nie byłam u Igi i Ewci, to bardzo dziwne :d Chrome mi się wali i gg więc mam cały czas opis Wpisz tutaj swój opis. Ale nie ważne, kiedy się dowiedziałam ,że nasz kolega w klasie chce mieć dziewczynę innego kolegi z klasy myślałam że padnę. (oczywiste że nie będę walić po nazwiskach). Mam takie fuu włosy :| Dlaczegoż?? hahahhahah. Ujrzał napisy i odczytał GO, a następnie zastaniawiał się na JEGO sensem? Dziwne, nie? Dzięki ludziska z a odwiedziny :d Paaaaa :*

witam Was ludzie ! tu Ilona , jednak nie poszłyśmy dziś na miasto gdyż idziemy jutro ;) muszę sobie kupić jakąś fajną bluzkę ;>
dziś fajny nawt dzionek , Milenka , żałuj że cb nie było na tych dwóch ostatnich lekcjach !! xd Kl***** ******a i ***ka Fa**** !! musimy z Ziemem napisać o tym piosenkę !
może jutro do sql nie pójdę , a może i pójdę . Milena mi karze iść , ale mi się nie chce bo może będzie kartkówka z techniki z pierwszej pomocy ;//
We are the best - zmieniona nazwa , pomysł Milenki ;)
ostatnio zaczęłam czytać bloga Kasi Tusk ;D nawet fajny ;)
nie mam co pisać , pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz