czwartek, 5 stycznia 2012

Krzysiuuuuuuuu ! hiehiehiehie ♥


hejjka!
tu Ilona i Ziemniak ;)  znowu u Ziema jestem i daje jej lekcje , znowu zjadam jej hazelnuty i znowu wyjde od niej pewnie jak będzie ciemno :d
jak się ciesze że już weekend <3 ! nareszcie się wyśpie ! musimy zrobić z Ziem sesyje , bo dawno była .

przegrałyśmy , ale dupa mnie to ! ważne że mamy szóstki ! hie hie!
nie jara mnie podlizywanie się i nie zamierzam tego robić -,-

oo! dostałam pierożki! u Ziem są na obiad ! pycha ! Ziem , ile ja u ciebie jem ! aa ! parzy ! te pierożki są , aha , aha, gorące! aha , aha ! hie hie xd

ziema mały paznokieć jest slim! uu!

film na dziś:
'Kac Vegas'

piosenka na dziś:



Kochamy to ! :D:D
Krzysiu, powiedz mi jak mam żyć, .................. ! <3

Idziemy oglądać Kac Vegas i popijać gorącą czekoladę <3

 Pa ! :*


Hej! Tu Milena! O Ilona kolejny raz u Ziema :D. Dziś nawet fajny dzień, podsumowując- dużo piątek,  nie chce mi się liczyć(5 z biologii) . Przegrałyśmy tylko z tą prezentacją, ale trudno :D. Ale i tak moim zdaniem była ładna. Nie lubie wielu nauczycieli, ale nie będę ich tu wypisywać, bo zaraz nakablująą. Jaka denna jest ta sql. Ide się uczyć z gerci, bo ide na konkurs! Ma mianowicie nauczyć się Całego materiału z tego semestru + planety i gwiazdy, na za tydzień, a za 2 tyg. Wszystko o Europie, państwa stolice, sczyty, góry, niziny, wyżyny, linia brzegowa itp itd. paaaaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz