piątek, 6 stycznia 2012

hot chocolate ♥ Kac Vegas ♥

joł ludzie;>
Na początek chciałabym powiedzieć iż Ziem robi  

NAJLEPSZĄ GORĄCĄ CZEKOLADĘ NA ŚWIECIE !!
 
mmmm, pycha ! 'Kac Vegas' jest świetne ! to dziecko and grubas byli najlepsi ♥
  cały czas się śmiałyśmy jak durne ! hie hie hie ! to jeden z najfajniejszych filmów jakie widziałyśmy !
Ziemowi strasznie odwalało i cały czas śpiewała 'Krzysiu, powiedz mi jak mam żyć .....' !  hie hie ! nie ma to jak uczenie Ziemniaka tekstu piosenki  :D

dziś wstałam o 12. odsypiałam sylwestra, a może raczej HAWAJSKĄ IMPRE xd 
jestem sama z Jurkiem w my hause i się nudzę więc sobie jakiś film oglądnę , Ziem co proponujesz ? ;d;d
wczoraj zrobiłam zdj Kruszynce więc Ziem wstaw !!  ;>

zimno mi w ręce ,  papa ! ;*

Hej :) Tu Ziemniak.
Ilona nie przesadzaj ;* Moja gorąca czekolada jest dobra ale nie najlepsza.
Kac Vegas <3 hiehiehie ! Najlepsza komedia ! Nie będę się wypowiadać, bo Ilonna już powiedziała :>
Kurde, ty dopiero sylwka odsypiasz ? xd Hahaha ! Ja też dzisiaj wstałam o 12. Uwielbiam długo spać :d
Jaki ja ci moge film zaproponować ? xd Ja sama nie wiem jaki oglądać. ;o wiem ! Obejrzyj to co Milenna nam opowiadała, co facetowi na rękę ptak nasrał xd To chyba "Zgon na pogrzebie". A jeszcze Frozen miałyśmy oglądać ! Ale to już chyba z Martyną :>
Nudno dzisiaj, nie mam co robić. Może zaraz pójdę na dół i będę oglądać telewizje ? Albo zrobie biologie .... hahaahaha xd Żartuje. Dzisiaj święto, a w święta lekcji nie odrabiam :D
A dzisiaj m chyba lecieć "Król Lew" :D Ale to jeszcze, chyba za godzinę lub dłużej ...
Kruszynkaaa, zdjęcie z wczoraj autorstwa Ilonny :D

Pa :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz