środa, 4 stycznia 2012

Hazelnut ♥ Witam was ludzie :D

Witajcie !
Tutaj Ilona i Ziem ! Mła jest u Ziemniaka i daje jej lekcjusie.
Jem se hazelnuta ^^ On rozpływa mi się w ustach !! Jest mięciutki w środku a twardy na zewnątrz .....   mmmmmmmm... pychaaaaaa ! Zabrałam Ziemowi dwie garści i się nimi opycham ! HIE HIE !
Są ciasteczka które pachnął mąką ! (znaczy chlebem ;P) To też pyyyyycha ! Słuchamy sobie Eski, jeaa !

Dzisiaj w szkole było nudno, jak zawsze -,-

Piosenka dnia :D
Somebody to love me <3

Paa !



Hej! Tu Milena . Nie będe was oszukiwać więc nazywam rzeczy po imieniu <hahahhaha> . Dzisiejszy dzień nie był aż tak zły, lecz i tak był denny. Teraz zauważyłam, że jak nie ma Ziema w szkole to wszystko jest takie żywsze.hihhiehiehiehie. NIENAWIDZE MEINE SZULLEEE. jest denna. Więc pochwalę się i też dostałam 5 z niemca (bezbłędnie napisałam kartkówkę :>). Jak można być tak brzydkim, grubym ,głupim, mieć wielkie giry i 2m obwodu i wysokości? Jak można ? Widocznie można.Nie lubię tego gdy, ludzie myślą że jak czegoś nie rozumiesz to nie wiesz o co chodzi!!! Uwielbiam wygłupy Z Iloną <uwielbiam ja za wszystko> . Nasze durnienie jest bezcenne. W przeciwieństwie do innych nie poszukuje 'chłopaka'. I NIE ZAKOCHUJE SIĘ W KLASOWYCH DZIADACHH(podkreślam). Jest to dla mnie śmieszne w tym wieku. Chyba za dużoo dziś pisze o sobie więc paaaa!!
KOCHAM KAWĘ!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz