sobota, 7 stycznia 2012

Lupooo, Dupo ;d

Witamy was ludzie :D
Tutaj Ziemniak i Ilona. Tym razem przesiuadujemy u Ili. ;) Robiłyśmy dzisiaj sesyje, lecz było złe światło ;/ A potem zrobiłyśmy ze świeczkami, jak emo xd hyhyhy ;D
Nie ma to jak zabawa ogniem i robienie "paluszków" z wosku. xd

Dzisiaj Jurex miał zastrzyk w dupe, bo go ktoś kopnął jak uciekł i się mu obrzęk zrobił ;<
Zobaczcie naszego kochanego Tap Madl ;D
 Nasz śliczny i najpiękniejszy Lupoooo <3 Mamy jeszcze zdjęcie kapitana, w innym kolorze chustki, z kokardką i w okularach :D
 
Dobra, idziemy oglądać "Zapamiętaj ten czas " ! Hahahahahaha !
Joł ludzie ! ;d

Hej! Tu Milena, jak widzicie nasz blog powoli zmienia swój wygląd. Chciałam wziąść inne tło, ale pewna osoba by się obraziła więc nie wzięłam. Proste. hahaahahaha . Dyziek pogryziony więc mi smutno jeszcze na dodatek się goni, polazł gdzieś i do tej pory go nie ma. Może przyjdzie. Błagam Cię Bożee. 
No więc nuda dziś, odrabiałam lekcje, następnie rysowałam rysunek na plastykę. Jtr wstawię zdjęcie Dyziusia, jest taki piękny. Teraz pomyślałam tak, żeby zrobic promocję bloga i łazić po innych blogach i promować się, nudne ale daje efekty. Całkiem sporo mamy odwiedzeń jak na początek. Nie chce mi sie uczyć, ale muszę. Paaa i idę formatować bloga.


1 komentarz:

  1. nie to, że mam coś do Was, ale my miałyśmy takie tło, więc jak widzę, troszkę brak pomysłu, nom to tyle ode mnie. si ju lejter panienki :*

    OdpowiedzUsuń