wtorek, 3 stycznia 2012

joł ludziska ;d

witajcie ludzie !
to mła Ilona ;p i to ja będe pisać większość dupstw ;d
nie mam jakoś dzisiaj weny na pisanie.. dupny dzień, Ziem siedzi w domu i żyga <hie hie !> głowa mnie boli bo się nie wyspałam , poszłam spać o 1:20 ..  poprawiam pezentejszon moją i Mileny na konkurs ;) ciekawe kto wygra ? zobaczymy ,. co tam jeszcze? jak przyszłam do domu  miałam dać Ziem lekcje , ale niestety zasnęłam xd  dostałam 5 z plasty z opisu obrazu !! ;D  ale z angola z kartkówki 3 .. tak jak cała klasa ;) więc jestem z siebie dumna xd <hie hie !>

ostatnio spodobało mi się kilka starych piosenek ;> np. Love Generation Boba Sinclara kochamy to z Ziemniakiem  <33 


Ziemniak znalazła fajny film pt. 'Współlokatorka' musimy obejrzeć !
tu macie zwiastun
a tu opis filmu  ;)


ok, ja kończę, zaraz wezmę sobie popcornu i pooglądam jakiś serial :D , no a lekcje zrobi się potem ;P
 żegnam was ludzie !!

1 komentarz: