niedziela, 5 lutego 2012

prywatka ;]

hejoł ! tu Ilona , kurde, czy tylko ja pisze na tym blogu ? Ziemowi się nie chce i mnie szantażuje że napisze dopiero kiedy wstawię swoje zdjęcie na fejsa ,, khh ... zaraz coś mnie trafi ,..,.
Ziemm pojechała do Lublina na zakupki ! ciekawe co kupiła ?
jutro z Bulwą u mła prywatka (nowe szlacheckie słowo) ! :D:D musimy napisać nową piosenkę i nagrać do niej teledysk ! hahahahhaha ! oby nie wyszło nam tak jak ostatnim razem na wakacjach xd hahhahah ! 
w środę prawdopodobnie u mnie nocka ! ;> oglądniemy sobie którąś część 'Strasznego filmu' ! Ziem ma na płycie tylko nie pamięta którą ale trudno . 'Straszny film' jest świetny ! oglądałam chyba 2, 3, i może jeszcze jakąś część ;]
niedziela minęła mi na oglądaniu filmów , sprzątaniu i trzęsieniu się z zimna ;c u Was w domu też tak zimno ? siedzę cały czas pod mięciutkim kocykiem i obżeram się pysznym serniczkiem i murzynkiem bo moja mama upiekła i piję gorącą herbatkę :>
kurde , Ziem , kiedy w końcu zrobimy tą sesyje ? ciągle zimno i zimno, ale teraz ma być już cieplej więc może jeszcze zdążymy na feriach ;)
nie mam co pisać , ostatnio się strasznie rozpisuje co jest dziwne ..
papa ;*


Witajcie ! Tu ziem. Tak, dawno nie pisałam, sama nie wiem czemu. Nie chciało mi się, nie miałam o czym. Pierwszy tydzień ferii minął, tylko dlaczego tak szybko ? :< Drugi będzie fajniejszy, hyhy mamy plany z Iloną :> Nasze szlacheckie rozmowy, hahaha xd I moje teksty, Ilona się ich chyba przestraszyła bo ostatnio mi strasznie odwala xd Byłam dzisiaj w Lublinie w Plazie. Oglądałam film "W ciemności". Ogólnie fajny, podobał mi się.Miałyśmy iść z Iloną razem na ten film, ale w Chełmie kina nie ma ;/ I nawet wypożyczalni filmów więc nie ma co oglądać. Całymi dniami siedzę w domu i się nudzę, a właściwie leniuchuje ;d Uwielbiam to ! A teraz siedzę pod kocem i pije gorącą herbate. Ale u mnie w domu zimno !
Idę dalej kontynuować inteligentną rozmowę z Iloną. Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz