wtorek, 31 stycznia 2012

operacja : Ziem-raper xd

ziema ludzie ! tu Ila , dziś wstałam o 12 i dalej mi się chce spać ... wczoraj miałam dokończyć notkę i dodać zdjęcia z wczoraj , ale mi się nie chciało więc zrobię to dzisiaj ;)
wczoraj kiedy miałyśmy oglądać 'Hostel' (prawdopodobnie jedyny film który działa na e-kino.pl ) Kubusiowi zachciało się grać więc poszłyśmy na górę i robiłyśmy sobie sesyjkę ;>
potem przyjechała do mnie ciocia z Kapcerkiem i Wiki i z ich pieskiem Puszkiem - pięknym szczeniaczkiem rasy maltańczyk <3 jest śliczny ! robiłyśmy sobie z nim zdjęcia :> niestety zaraz pojechał więc jest ich mało ;|

jutro rozpoczynamy operację : Ziem-raper ! hahahaha ! jest to plan w którym Ziem zostanie RAPEREM ! ONA MA TALENT ! popatrzcie : 
' mówie to bez żadnej ściemy '  
'i dobrze że się ze mnie śmiejesz, daje mi to siłę do dalszego działania'
' myśl jak chcesz, ja wiem swoje i do tego dąże'
 ' coś mnie za bardzo bierze na rapera '
czy to nie poruszające? xd są lepsze :

'mylisz się złotko'
' nie wątpie'
' ide po jabłko'
'jeah bodzio'
cudowna teksty Ziema ;)
będzie miała psełdo : ' Ziem '  hahahhahhahahha! ale poruszające !  ziem ma dziś lewą faze ! hahha ! xd


jutro na LODOWISKOO! <3 jak się cieszę ! Ma. z nami nie idzie bo nie może , a Milenka nie wiem bo nie możemy się do niej dodzwonić ;cbędzie sesyja na lodzie ! hhahhahahah xd i mam się nie spuźnić na autobus na 10.30 'i nie ma ściemy ! nienienie?' prawda Ziemniak ? xd


piosenka na dziś :

Kochamy to z Ziemem !! Tacata !
papa kochani !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz