poniedziałek, 9 stycznia 2012

lupki ♥

hej wamm !
tu jak zwykle Ilonna , bo im się nie chce pisać ;P  siedzę se i se robię list na religię ;// nie rozumiem tego ;< 
dziś fajny dzień ;D siedziałyśmy na sali 3 godziny gdyż, ponieważ, że nie wiem , ale się z tego cieszę  ;)
Mvahahahahaha! udało mi się wysłać do kilku osób z Martynki telefonu sms 'kocham cię' !! hahaha ! szkoda że  nie wysłałam tego do D. Ś. !! ( to jeden z Jej pięciu hasbendów! ) Martynka by była z tego bardzo zadowolona ;d;d;d;d;d !! hie hie ;p
Milenno, jak ja uwielbiam się z Tobą bić na niemcu ! i tak wygrałam ! hahaha ! a tylko spróbuj mi prysnąć lakierem do włosów w oczy ! złapię cię i wetknę ci go w brzuch ;P

piosenka na dziś:


Cudowne te LUPKI co nie? ♥ kocham tą piosenkę !! ;>
Idę , żegnam WAS ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz