wtorek, 10 stycznia 2012

Glamour :)

Hej hej ;D Tu Ziemniak.
Dzisiaj całkiem fajnie było :) Mieliśmy na 8:55 (my jak zwykle się spóźniłyśmy xd) i tylko 4 lekcje ! ;d Hiehie, nie ma to jak rysowanie ludzików na kartce z Iloną ;*
Kupiłam w końcu Glamour z Olgą. Jaka ona jest ładna i fajna. I artykuł też mi się podobał ;)
Kurde, jutro test z historii, a ja nic nie umiem ;/ I wątpię, że się czegoś nauczę, ale trudno xd
Pogoda dzisiaj była do dupy ; < Ja chce śnieg !! I na górkę zjeżdżać na dupolotach i się zwalać z tej górki. I obrzucić Ilonę śniegiem (chociaż ona by mnie wtedy obrzuciła o wiele gorzej xd).

Wstawiam kolejną porcje zdjęć Kruszynki i Lupka ;)




W następnej notce pojawi się Dyziek Mileny :D
Nie rozpisuje się dzisiaj bo nie mam o czym ;<
A więc PA ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz