niedziela, 29 stycznia 2012

jutro sesyja ! ♥

hejjka ;) tu ila , nudzę się .... planujemy z Bulwą nockę ;> może w środę lub w czwartek zrobimy , Milenko masz przyjść ! wypożyczymy film , zrobimy przystaweczki - kiełbaski w cieście :> !!
aa! jutro sesyja ! wstaje o 9.00 co najmniej , o 9:30 malu malu jak o ziem określiła <hahahahhha !> a potem tylko do wypożyczalni po jakiś film na nockę i idziemy w plener (szlacheckie słowo) xd
Ziemm to przekinak ! ona mówi do mnie brzydkie słowa i to w pół skrucone ! np.'włąściwie nic nie zrozumiałąm z tego co napisałąm ale ch.'  szok Bulwo, a ty masz wzorowe zachowanie ! hahahaha!
Ziem nie umie robić emotki ;| na gg ! hahhhah! a ja umiem ! jestem czarownicom ! hahahah! Ziem to banalne !
o, właśnie się nauczyła !! i się podnieca tym <hahahhah!> teraz obie jesteśmy CZAROWNICAMI ! Mvahhahahhahahah!
na esce leci 'Take Over Control' ! ferie w tamtym roku xd hahhahh! i my tańczące do okna  !  ♥
a teraz moja piosenka forever : 'Take you higher'  ♥ ♥ oto relacja z GG naszego śpiewania tej piosenki:
hej hej!
jeje!
JE JE !
hej hej!
papampampampam
aj kenen tejken , tejk jo hajer!
TEJK JOR HEIGHTER !
SHE SAY !
I WANNA WONT HOR, I WANNA KIS HER !
SZHE DRAJ MI KREJZE
igona tejk dos gaj gona this jor sej ... jeje , hej hej...
FUN !
JE JE !
i can i theiken , tejk jo hajer...

hahahhahaha! jak nam odwalało xd ziema monitor przeżywa katusze xdd

filmik na dziś:
hahhaha! zbijamy się z tego! to jest świetne ! choć stare , ale to co ;p;p
myślimy  w co się ubrać na sesyje, ziem już ma , ale ja nie... pewnie znów ubiorę się w coś zwykłego jak zawsze .. oj tam , chce znów na zakupy !
coś trochę długa notka mi wyszła , ale to chyba das gut :>
hahahah! papa ludzie !  ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz